Shibuya Dance Trooper

18 03 2009

Acciones

Information

2 responses

23 04 2009
Isam

Joder, feia temps que buscava el teu bloc i per fi l’he trobat. El que no esperava era que fos únicament sobre el teu viatge a japó. Veig que la experiència va donar moltíssim de sí. El dia que hi viatgi ja veig que aquí tinc una guia perfecta. BTW, això de penjar vídeos sobre balls tot sovint a què es deu? ^_^

23 04 2009
eltemponauta

Haver-me fet un mail preguntant-m’ho home ^^
De moment el faig sobre Tokio perqué te molta “chicha”. M’hauria agradat començar el blog als 2 anys però vaig decidir iniciar-lo per un viatjet que vaig fer a França unes setmanes abans del de Tokio. La guía està en procès. A estones lliures vaig fent. Tinc pendents dos viatges més al Japó entre aquest any i el següent (money money!!!). Tot i que l’objectiu no és només que tracti de Japó. Esperem uns anys haviam que passa😉

Ho de penjar videos de balls ho faig perqué m’aporta molta alegria i bon rotllo. Penso que es una de les millors maneres de comunicar-se amb la gent tot i no saber l’idioma. ALEGRIA Isam!

Responder

